szociálpolitika szakon végeztem az ELTE-n, és már az egyetem évei alatt elkezdtem szociális munkával foglalkozni. közben az Angelusz Róbert Társadalomtudományi Szakkollégiumban találtam élő és inspiráló szakmai közösséget. első munkahelyemen, a Diótörés Alapítványnál volt állami gondozott, hajléktalan fiatalokkal dolgoztam. alapvetően az állami gondozás, és az utógondozás érdekelt, de akaratlanul is közeledtem a szerhasználat problémájához, mivel a fiatalok nagy többsége súlyosan érintett volt abban. kislányom születése után elkezdtem részmukaidőben dolgozni a Nyírő Gyula Kórház TÁMASZ Gondozójában, ahol alkoholbetegekkel és eltereléssel foglalkozunk. főlállásban a Józan Babák Egyesületnél vagyok, ahol szerhasználó, prostitúcióban érintett terhes nőket látunk el.

fontos számomra, hogy a szociális szakma eseményeit, pozitív híreit kihangosítsuk. azt gondolom, ezáltal megerősödhet a közösség, és az az érzés, hogy érdemes ezen a kihívásokkal teli pályán maradni.

luca_nez.jpg

2010.08.30. 15:51

Szerző: _luca

Szólj hozzá!

Címkék: vasas luca

A bejegyzés trackback címe:

https://szimplacsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr302246914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása